photoscape - jak szybko i w miarę efektownie przerabiać swoje zdjęcia?

10:18

Po krótkiej przerwie - wracam .
Choć przed walentynkami miał być fajny tutorial, to kilka problemów wyszło, trochę się podłamałam i na nic co walentynkowe nie miałam najmniejszej ochoty !Sporo osób mi zarzuca, że ja to tylko Photoshop, że moje zdjęcia są tak przerobione itp ... - hejting non stoping, bo w końcu mamy do czynienia z narodem polskim :)Dziś chciałabym Wam pokazać o co chodzi z Photoscape .

Chciałabym Wam więc pokazać, jak to zrobić za darmo no i chyba nawet troszkę szybciej :)

Sporo osób uważa, że Photoscape jest słaby, że nic nie można w nim zrobić - nic bardziej mylnego !

Oczywiście, jest to także kwestia obróbki estetycznej i takiej, która spodoba się wszystkim, choć doskonale wiem, jakim hitem są wszelkie rodzaju ramki, maksymalne winetowanie, sepia czy też BW na każdym zdjęciu, bo sama jarałam się tymi opcjami w podstawówce


Tak więc przychodzi pytanie .. JAK JA PRZERABIAM SWOJE ZDJĘCIA?

Z reguły korzystam tylko z dwóch, a w sumie to z jednego przycisku - JASNOŚĆ, KOLOR .

Przyciski w Photoscape mają dwie opcje wyboru. Albo klikamy w strzałkę i mamy multum różnych okienek do otwarcia, albo klikamy centralnie i otwiera Nam się główne okno dzięki któremu zarządzamy głównymi opcjami w danej kategorii.












Główną rolę pełnią tu właśnie wykresy - w Photoshopie nazywane Krzywymi .

Możemy je robić sami, dowolnie regulując do uzyskania pożądanego efektu, ale możemy także pobrać je z internetu, a następnie wgrać .

Aby wgrać wykresy, otwieramy "Wykres koloru" - CTRL+M a następnie klikamy "WCZYTAJ WYKRESY" po czym do otworzonego okna poprostu przeciągamy pobrane wykresy :)

Teraz możemy z nich swobodnie korzystać .

Ja najczęściej korzystam z wykresów Izuulca.

Do pobrania tu :

3 WYKRESY

5 WYKRESÓW

WYKRESY




Każdą krzywą możecie dowolnie modyfikować, bo nie każda pasuje do Waszego zdjęcia .

To Wam ma się podobać efekt końcowy !




Kilka dzisiejszych zdjęć przerobionych tą techniką :)


















































enjoy ! ♥

Ten post także może Ci się spodobać

1 komentarze

Komentarze są moderowane, proszę nie wyżywajcie się na klawiaturze, przeglądając ten, bądź inny post.

Miłego dnia robaczki !